چهارشنبه ۲۹ شهریور ۰۲

ان اف تی NFT چیست؟

۲ بازديد

ان اف تی NFT چیست؟ معرفی برترین مجموعه ها و بازی های ان اف تی، درسال های اخیر دنیای ارزهای دیجیتال تحولات گسترده ای رو تجربه کرده بنابراین قبل از خرید ارز دیجیتال لازمه این تحولات رو بررسی کنین. توکن های غیر مثلی که بیشتر با اسم NFT شناخته میشن، مدتی هست که اصطلاح NFT در سایت های خبری به خصوص در مقالات مرتبط با بازارهای مالی مطرح شده، و معمولا با میلیون ها دلار همراه هست.

به همین دلیل ممکنه مانند بسیاری از افراد ، این سوال برای شما هم پیش اومده باشه که ان اف تی چیست؟ و چه کاربردهایی داره؟ در این مقاله قصد داریم به سوالاتی در  این مورد پاسخ بدیم بنابراین، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد NFT و کاربرد اون در زندگی ما، پیشنهاد می کنم این مقاله رو تا انتها دنبال کنین.

توکن‌های غیرقابل تعویض نوع خاصی از دارایی‌های رمزنگاری هستن که به دارندگان این امکان رو می‌دن تا مالکیت خودشون رو بر اقلام واقعی یا دیجیتال که البته مورد دومی مهم‌تر از همه هست اثبات کنن.

این موارد ناملموس می‌تونه شامل مواردی مانند نقشه‌های املاک مجازی در بازی‌هایی مانند The Sandbox و Decentraland، آثار هنری دیجیتالی مانند Beeple's Everydays - The 2020 Collection، و حتی تصاویری از میمون‌های کارتونی باشه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.